Clubul Regal

Conferinta Nationala a Asistentilor Medicali. Editia a II-a

Despre eveniment

02

[vc_row css=”.vc_custom_1571663179020{background-image: url(https://www.clubulregal.ro/wp-content/uploads/2018/10/block-bg.jpg?id=35) !important;background-position: 0 0 !important;background-repeat: no-repeat !important;}” el_id=”detalii-inscriere”][vc_column][vc_column_text]

Detalii inscriere

Conferinta Nationala a Asistentilor Medicali este unul dintre evenimentele majore pe care le organizam si pe care ne propunem sa le sustinem.

In 2019, sub egida Clubului Regal al Medicilor, in perioada 22-23 noiembrie, se va desfasura cea de-a doua editie a conferintei.

Sesiunile de lucrari stiintifice vor fi completate cu workshopuri aplicate si tururi in locatiile REGINA MARIA din Bucuresti:
– Ponderas Academic Hospital
– Spitalul Baneasa
– Spitalul Euroclinic
– Laboratorul Central REGINA MARIA

Evenimentul se va desfasura in 4 dintre locatiile REGINA MARIA din Bucuresti si va reuni, pret de doua zile:

  • 150 de invitati
  • 10 key-note speakers
  • Peste 50 lucrari stiintifice
  • 4 simpozioane si 3 workshopuri

Acreditata de catre OAMMR, Conferinta Nationala a Asistentilor Medicali le asigura participantilor credite de Educatie Medicala Continua.

Inregistrarea online a participantilor se va face pana la data de 21 noiembrie 2019 (inclusiv), prin completarea formularului de aici si trimiterea OP-ului la adresa clubulregal@gmail.com

  • Taxa de inregistrare in perioada 19 septembrie – 31 octombrie 2019 – 50 RON
  • Taxa de inregistrare in perioada 1 noiembrie – 21 noiembrie 2019 – 100 RON
  • Taxa de inregistrare* in ziua evenimentului – 150 RON

Angajatii si colaboratorii REGINA MARIA beneficiaza de o reducere de 50% din plata taxei de inregistrare corespunzatoare fiecarei perioade de inscriere.

Beneficiar: Asociatia Clubul Regal al Medicilor
Adresa: Bucuresti, str. Ion Ionescu de la Brad nr.5B, sector 1
Inscrisa in registrul special al asociatiilor si fundatiilor de la Judecatoria Sector 1 cu nr. 87/03.05.2013
Cod de inregistrare fiscala: 31693519
Banca Transilvania, IBAN: RO09 BTRL RONC RT02 2771 6501

Va rugam sa nu uitati sa precizati pe documentele de plata NUMELE PARTICIPANTULUI si denumirea evenimentului – Conferinta Nationala a Asistentilor Medicali 2019.

Pentru validarea inregistrarii si pentru a primi factura electronica, va rugam sa transmiteti copia ordinului de plata care atesta efectuarea platii taxei de inregistrare la adresa de e-mail: clubulregal@gmail.com

 

Comisioanele bancare sunt in sarcina expeditorului si vor fi platite la achitarea taxei de inregistrare.

*Pentru participantii care se inscriu in ziua evenimentului, kitul evenimentului se ofera in limita stocului disponibil.

**In momentul in care Clubul Regal al Medicilor receptioneaza datele dvs. si dovada platii sunteti considerat inscris la conferinta si veti primi din partea noastra o confirmare de inscriere pe e-mail.

Descarcati aici ghidul de redactare rezumate pentru conferinta.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row el_id=”program”][vc_column][vc_column_text]

Program

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_tta_accordion style=”modern” color=”white” c_icon=”chevron” c_position=”right” active_section=”1″ collapsible_all=”true” el_class=”red-accordion”][vc_tta_section title=”Vineri, 22 noiembrie, Ponderas Academic Hospital” tab_id=”1539402262588-24a42b92-eb89″][event_day title=”08:30–10:00 Inregistrarea participantilor. Ridicare materiale conferinta.”][event_day title=” 08:30–18:00 Secretariat Conferinta „][event_day title=”Sala Amfiteatru, etaj 5” content_html=”10:00 – 11:30 Deschiderea oficiala a celei de-a II-a editii a Conferintei Asistentilor Medicali REGINA MARIA
• Deschiderea oficiala a conferintei: Daniela Dunca si Dan Carciumaru
• Excelenta este cladita cu excelenta
Fady Chreih, CEO REGINA MARIA
Prof. Dr. Catalin Copaescu
Dr. Hadi Rahimian
Prof. Dr. Petre Bratila
Conf. Dr. Dan Ulmeanu
11:30 – 12:00 Coffee Break
12:00–17:30 PROVOCARILE UNUI SPITAL CU ACREDITARI INTERNATIONALE
12:00 – 13:00 Sesiunea I – Calitate in ingrijirea pacientului
• Rolul echipei multidisciplinare in ingrijirea pacientului – Codrut Buzea
• Terapia intensiva, „popas” intre sectie si Blocul Operator – Catalina Ciobanu
• Blocul Operator, a doua mea casa – Dana Vasile
13:00 – 14:00 LUNCH
14:00 – 15:00 Sesiunea I – Calitate in ingrijirea pacientului – Continuare
• Managementul punctiei venoase la pacientii chimiotratati – Constanta Rus
• Managementul ingrijirilor la pacientii chirurgicali – Mihaela Oltean
• Managementul conflictelor – Adriana Serban
15:00 – 15:30 Coffee Break
15:30 – 17:30 Sesiunea II – 17 septembrie – Ziua Sigurantei Pacientului
• Igiena mainilor – Ella Gorgonetu
• Erorile in medicatie – Florin Anton
• Identificarea pacientului – Louis Ududec
• Time out-ul in endoscopie – Alin Badiu
• Screeningul de cadere – Camelia Ghitulescu
• Medicatia cu risc – Claudia Pop
„][event_day title=”Sala Mica, etaj 5” content_html=”Coventry University
12:00 – 13:00 Sesiunea I
13:00 – 14:00 LUNCH
14:00 – 15:00 Sesiunea II
15:00 – 15:30 Coffee Break
15:30 – 16:30 Sesiunea III „][event_day title=”Sala de Conferinta, parter” content_html=” Sesiuni dedicate asistentilor debutanti, elevilor si studentilor – viitori asistenti medicali – si nu numai
12:00 – 13:00 Sesiunea I – Simpozion – Misiunea asistentului medical, Daniela Dunca
• Etica Profesionala si fisa postului – Daniela Dunca
• Misiunea Asistentului Medical – Monica Muscalu
13:00 – 14:00 LUNCH
14:00 – 15:00 Sesiunea II – Simpozion – Importanta standardelor de calitate in ingrijirea pacientului – Dr. Nirvana Georgescu
• Importanta Acreditarilor Internationale in viziunea pacientilor, Daniela Dunca
• Efectul Schumacher asupra standardelor de calitate in ingrijirea pacientului, Nirvana Georgescu
„][vc_btn title=”Inscrie-te” style=”flat” size=”lg” align=”left” button_block=”true” custom_onclick=”true” custom_onclick_code=”scrollfunction(jQuery(this).attr(‘href’))” link=”url:%23inscrie-te|||”][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Sambata, 23 noiembrie” tab_id=”1571216802228-be210d7a-0bd7″][event_day title=”08:30–10:00 Inregistrarea participantilor. Ridicare materiale conferinta.”][event_day title=” 08:30–16:00 Secretariat Conferinta „][event_day title=”Ponderas Academic Hospital, Sala Amfiteatru, etaj 5” content_html=”10:00 – 11:30 Sesiunea I – Asistentul de pediatrie – liantul intre cei 2 piloni ai ingrijirii copilului: medicul pediatru si familia
• Managementul convulsiilor febrile – prezentare de caz – Ioana Dragan
• Oxigenoterapia la sugari – studiu de caz – Liana Horea
• Interventia asistentului medical in fenomenul Bullying la copii – Doina Boanca
• Sindromul de burnout la personalul din sectiile de pediatrie – Doina Boanca
• Managementul copilului cu insuficienta respiratorie acuta la Camera de Garda – Georgiana Floares
• Protocolul de testare a sensibilitatii la antibiotice la copilul cu risc de alergie – Luminita Chiran
11:30 – 12:00 – Coffee Break
12:00 – 13:00 Sesiunea II – Somnologia – recunoasterea importantei pregatirii asistentului medical pentru aceasta specializare – Asist. Univ. Dr. Mihaela Oros
• Asistentul medical si misiunea lui in somnologie – Dr. Mihaela Oros,
Prof. Dr. Florin Mihaltan
• Sindromul de apnee in somn – rolul asistentului medical in complianta la investigatii si terapia CPAP/BPAP – Claudina Danila
• Poligrafia cardiorespiratorie pediatrica. Aplicatii practice – Ana Maria Cocora; Mihaela Meran
• Polisomnografia si EEG de somn. Rolul echipei multidisciplinare si calitatea investigatiilor – Violeta Ciupitu, Dr. Lucica Baranga

13:00 – 14:00 LUNCH
14:00 – 15:00 – VIZITA SPITAL
„][event_day title=”Ponderas Academic Hospital, Sala Mica, etaj 5” content_html=”Coventry University
10:00 – 11:30 Sesiunea I
11:30 – 12:00 Coffee Break
12:00 – 13:00 Sesiunea II
13:00 – 14:00 LUNCH
14:00 – 15:00 Sesiunea III
„][event_day title=”Ponderas Academic Hospital, Centrul de Training, etaj -1″ content_html=”Sesiuni dedicate asistentilor debutanti, elevilor si studentilor – viitori asistenti medicali – si nu numai
10:00 – 11:30 Atelier de lucru – Recoltarea probelor de sange – Louis Ududec, Alin Badiu, Camelia Ghitulescu
11:30 – 12:00 COFFEE BREAK
12:00 – 13:00 Atelier de lucru – Basic Life Suport – Louis Ududec, Alin Badiu, Camelia Ghitulescu
13:00 – 14:00 LUNCH
14:00 – 15:00 Atelier de lucru – Igiena mainilor – Dr.Teodora Ionescu”][event_day title=”Maternitatea Baneasa REGINA MARIA, Sala Cafeterie, etaj 5 ” content_html=”11:00 – 12:00 Sesiunea I – Moasa- recunoasterea ca profesionalist al sistemului
• Cardiotocografia, prezent si viitor in monitorizarea gravidei – Monica Muscalu si Carmen Tapuru
• Dezlipirea prematura de placenta normal inserata – Flavia Andriuc
• Female Genital Mutilation – Daniela Dunca
12:00 – 13:00 COFFEE BREAK SI BRUNCH
13:00 – 13:30 Sesiunea II – Asistentul de neonatologie – Primele ingrijiri ale copiilor „de terapie”, Adriana Florica si Dorina Coroi
13:30 – 14:00 VIZITA SPITAL”][event_day title=”Euroclinic Hospital REGINA MARIA, Sala Conferinta, etaj 4″ content_html=”ECHIPA MEDICALA MULTIDISCIPLINARA FACE DIFERENTA
10:00 – 11:00 Sesiunea I
• Triajul pacientilor in camera de garda, responsabilitatea asistentului medical – Mihaela Petrica
• Ingrijirea pacientului cu stoma – Gina Duta
• Identificarea pacientului – Constanta Rus
11:00 – 12:00 COFFEE BREAK SI BRUNCH
12:00 – 12:30 Sesiunea II
• Utilizarea practicii reflective pentru a maximiza siguranta pacientului – Daniela Dunca
• Limite si posibilitati in implantarea camerei de polichimioterapie (Port a cath) – Cristina Hlihor
12:30 – 13:00 VIZITA SPITAL”][event_day title=”Laboratorul Central REGINA MARIA, Sala Conferinta, etaj 2″ content_html=”PROVOCARILE PROFESIEI DE ASISTENT MEDICAL DE LABORATOR
11:30 – 12:30 Simpozion – Rolul asistentului medical din punctele de recoltare si standardele de calitate in laborator
• Activitatea din punctele de recoltare; importanta realizarii unei recoltari corecte si pastrearea probelor conforme in punctele de recoltare pana la transportul spre laborator – Petruta Mocanu
• Erori in recoltarea celulelor lupice – Cristina Albarudi,
• O zi din viata asistentului de laborator – Petruta Mocanu
12:30 – 13:30 COFFEE BREAK SI BRUNCH
13:30 – 14:30 VIZITA LABORATOR”][vc_btn title=”Inscrie-te” style=”flat” size=”lg” align=”left” button_block=”true” custom_onclick=”true” custom_onclick_code=”scrollfunction(jQuery(this).attr(‘href’))” link=”url:%23inscrie-te|||”][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1539667642134{padding-bottom: 105px !important;background-color: #eeeeee !important;}” el_class=”taxes” el_id=”taxa”][vc_column][vc_column_text]

Taxa de participare

[/vc_column_text][vc_row_inner gap=”15″ css=”.vc_custom_1539403248931{padding-right: 50px !important;padding-left: 50px !important;}”][vc_column_inner el_class=”one-tax” width=”1/3″ css=”.vc_custom_1541072058022{border-top-width: 1px !important;border-right-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;border-left-width: 1px !important;background-color: #ffffff !important;border-left-color: #e6e6e6 !important;border-right-color: #e6e6e6 !important;border-top-color: #e6e6e6 !important;border-bottom-color: #e6e6e6 !important;border-radius: 15px !important;}”][vc_column_text]

50 RON

19 septembrie – 31 octombrie 2019

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner el_class=”one-tax” width=”1/3″ css=”.vc_custom_1541072063430{border-top-width: 1px !important;border-right-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;border-left-width: 1px !important;background-color: #ffffff !important;border-left-color: #e6e6e6 !important;border-right-color: #e6e6e6 !important;border-top-color: #e6e6e6 !important;border-bottom-color: #e6e6e6 !important;border-radius: 15px !important;}”][vc_column_text]

100 RON

1 noiembrie – 21 noiembrie 2019

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner el_class=”one-tax” width=”1/3″ css=”.vc_custom_1571748265706{border-top-width: 1px !important;border-right-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;border-left-width: 1px !important;border-radius: 15px !important;}”][vc_column_text]

150 RON

taxa de inregistrare in ziua evenimentului

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner gap=”15″ css=”.vc_custom_1539403248931{padding-right: 50px !important;padding-left: 50px !important;}”][vc_column_inner el_class=”one-tax” css=”.vc_custom_1541072063430{border-top-width: 1px !important;border-right-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;border-left-width: 1px !important;background-color: #ffffff !important;border-left-color: #e6e6e6 !important;border-right-color: #e6e6e6 !important;border-top-color: #e6e6e6 !important;border-bottom-color: #e6e6e6 !important;border-radius: 15px !important;}”][vc_column_text]

Beneficiar

Asociatia Clubul Regal al Medicilor, Banca Transilvania

IBAN: RO09 BTRL RONC RT02 2771 6501

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row el_id=”parteneri”][vc_column][vc_column_text]

Parteneri

[/vc_column_text][vc_column_text]

Sponsor principal

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”1992″ alignment=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]

Parteneri educationali

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”332″ alignment=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”2866″ alignment=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]

Parteneri

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”1994″ alignment=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row]